maandag 15 oktober 2012

KINDERBOEKENWEEK HALLO WERELD

hallo allemaal
vinden jullie het ook zo jammer dat de kinderboekenweek afgelopen is ik wel hier een woord met een foto.
K: Kinderen voor kinderen yeey!
I: Ik ben een mens op de wereld!
N: Nooit opgeven altijd doorgaan!
D: De wereld is mooi!
E: Einde van de wereld moet niet komen!
R: Roep:Stop nooit wereld!
B: Boekenwurmen de kinderboekenweek is afgelopen! Sorry.
O: Oooooooo is het al zover?
E: Eeh sorry het is zover ja.
K: Knotsjes nog aan toe ik wil nog een kinderboekenweek
E: En ja hoor iedereen houdt nu wel van boeken.
N: Niet iedereen ikke niet!
W: Wel anders vind je de wii ook niet leuk want je moet kunnen leze anders kan je niet op de wii!
E: Echt wel je kan een spel kiezen en spelen maar!
E: Echt dat wist ik wel hoor!
K: Klaar afgelopen werken!

H: Hallo hoe gaat het?
A: Ah met mij gaat het goed en met jou?
L: Lekker hoor ik wist al dat je dat ging vragen!
L: Lol ik ook dat jij dit ging zeggen!
O: O wat grappig maar ik moet gaan doei!

W: Wat nu al nog heel even!
E: Eeh mag het?
R: Raar okè nog 3 zinnen!
E: En dan meteen naar huis.
L: Lekker dan dan kom ik zo tot straks.
D: Doei ik moet gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten